Bij uwduurzameaanvraag.nl doen we er alles aan om onze dienstverlening soepel en naar tevredenheid te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit graag van u, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze diensten kunnen verbeteren.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via een van de onderstaande manieren:
- E-mail: Stuur uw klacht naar info@uwduurzameaanvraag.nl en vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens, en een omschrijving van uw klacht.
- Contactformulier: U kunt ook gebruik maken van het contactformulier op deze pagina.
Wat gebeurt er met uw klacht?
- Ontvangstbevestiging
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging per e-mail. - Onderzoek
Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en onderzoeken de situatie. Indien nodig nemen we contact op met onze partners om een passende oplossing te vinden. - Reactie
U ontvangt binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht, inclusief eventuele vervolgstappen of oplossingen.
Samenwerking met onze partners
Omdat wij uw aanvraag doorsturen naar onze partners, kan het voorkomen dat uw klacht betrekking heeft op de dienstverlening van een van deze partijen. In dat geval zullen wij u begeleiden in het contact met de juiste partner om tot een oplossing te komen.
Niet tevreden met de afhandeling?
Indien u niet tevreden bent met de oplossing die wij of onze partner hebben geboden, kunt u dit aangeven. Samen bekijken we wat er verder mogelijk is om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Wij waarderen uw feedback en zien deze als een kans om onze service verder te verbeteren. Alvast bedankt voor uw medewerking!